Környezettudatos iratkezelés

Környezettudatos iratkezelés

 

2021 már mindenképpen a digitalizáció kora. Amerre nézünk kütyük, gépek és online adatok vesznek minket körül. Ennek ellenére az irodai környezetünkben még mindig rengeteg papíranyagot kezelünk. Árajánlatok, számlák, szállítólevelek, szerződések és jegyzetek halmaza tetőzik asztalunkon – nemcsak rendetlenséget és átláthatatlanságot okozva, hanem stresszt gerjesztve.

Nem kérdés, hogy ezt az állapotot meg kell oldani. A megoldás kisebb iratanyag esetén lehet egy jó könyvelő vagy egy talpraesett titkárnő, ennél komolyabb esetekben egy iratkezeléssel, iratrendezéssel, iratanyag digitalizálásával foglalkozó cég szükséges.

 

Környezettudatos cégnek tartja vállalkozását? Fontos Önnek a környezetvédelem?

Használjon kevesebb papírt és kezelje iratait szakszerűen!

Elektronikus, zárt rendszerű feldolgozási módszerünknek köszönhetően meg tudunk felelni partnereink igényeinek. A módszer lényege, hogy az előválogatott iratokat nagy teljesítményű szkennerekkel rögzítjük, majd ezek ellenőrzésre és indexálásra kerülnek a végleges rögzítés előtt. A rögzített adatokban történő visszakeresés a hagyományos adatszolgáltatáson túl lehetőséget nyújt arra, hogy a megbízók által kijelölt személyek hozzáférhessenek az iratanyagokhoz.

 

Ha iratmegsemmisítésre, iratkezelésre, iratfeldolgozásra, irattárolásra és az ehhez kapcsolódó adatszolgáltatásra van szüksége, keressen bennünket bizalommal!

 

IRAT-SZÉF Iratmegőrző és Szolgáltató Kft.

6000 Kecskemét-Katonatelep, Viola u. 4.

Telefon: +36-76/505-456

Mobil: +36-30/395-2545

E-mail: iratszef@iratszef.hu