Szakértelem az iratrendezés mögött

Szakértelem az iratrendezés mögött

 

Bizonyára egyetlen szakember sem hallja jó érzéssel azt, ha a szakmájáról leminősítve beszélnek. Mi, az Irat-Széf Kft.-nél soha nem kaptunk ilyen visszajelzést, de a nemrégiben lezajlott online továbbképzésen említett eset arra sarkall minket, hogy próbáljuk még jobban megvilágítani azt, hogy az iratkezelés nem játék és semmiképpen nem luxus.

 

Az iratrendezés szakértelmet és gyakorlatot igényel, ezért ennek irányítását speciális képesítésű, irattári és levéltári szakismeretekkel is rendelkező munkatársak végzik. Az iratanyagot a mindenkori hatályos törvényi előírások szerint rendezzük és próbáljuk figyelembe venni az ügyfeleink által meghatározott szempontokat is. Az iratrendezés során különválogatjuk a selejtezhető (lejárt megőrzési idejű iratokat, másolatokat, stb.) és a maradandó értéket képviselő iratokat. A megmaradó iratokat csoportosítjuk, dobozoljuk. Fontos szempont a visszakereshetőség és a későbbi selejtezhetőség. Hatékony és átlátható irattári rendet alakítunk ki. A továbbtárolandó iratokról iratnyilvántartást, a selejtezésre kijelölt iratokról selejtezési jegyzéket és jegyzőkönyvet készítünk.

 

Ha iratmegsemmisítésre, iratkezelésre, iratfeldolgozásra, irattárolásra és az ehhez kapcsolódó adatszolgáltatásra van szüksége, keressen bennünket bizalommal!

 

IRAT-SZÉF Iratmegőrző és Szolgáltató Kft.

6000 Kecskemét-Katonatelep, Viola u. 4.

Telefon: +36-76/505-456

Mobil: +36-30/395-2545

E-mail: iratszef@iratszef.hu