Átvilágítás az átláthatóságért

Átvilágítás az átláthatóságért

 

Szeretné, ha dokumentumai és iratai újra átláthatóak, könnyen kezelhetőek és rendezettek lennének?

Elege van abból, hogy újabb és újabb órákat pocsékol el a munkaidőből a keresgéléssel, rendrakással?

Ennek nem kell így lennie, csupán egy kevés segítségre van szüksége!

 

Pontosan milyen segítségre?

Jól felkészült, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező kollégáink elvégzik megrendelőink ügyviteli, iratkezelési rendszerének szakmai átvilágítását, melynek eredményéről írásos jelentést készítünk, és javaslatot teszünk a szükséges változtatásokra.

 

Forduljon hozzánk és mi tudásunkat latba vetve rendbe tesszük iratkezelésüket! Szolgáltatásaink részeként felmérjük a jelenlegi iratkezelési tevékenységüket, mely felmérés segítségükre lesz az esetleges hibák, problémák feltárásában és az új, hatékonyabb koncepció kialakításában.

 

Hogyan zajlik?

Az iratkezelés felmérése során megvizsgáljuk az aktuális igényeket, a tárolási körülményeket, az éves szinten keletkező iratok mennyiségét és elemezzük a meglévő irattárolási rendszert. Ezt követően összegezzük tapasztalatainkat és javaslatokat teszünk arra vonatkozóan, miben érdemes változtatásokat eszközölni. Szakmai közreműködésünket követően az iratkezelés és az irattárolás költséghatékonyabb és eredményesebb lesz, mely nemhogy nem hátráltatja, hanem egyenesen előremozdítja a munkát!

 

Keressen minket, és hasznosítsa szaktudásunkat a minőségi munkavégzés jegyében!

 

IRAT-SZÉF Iratmegőrző és Szolgáltató Kft.

6000 Kecskemét-Katonatelep, Viola u. 4.

Telefon: +36-76/505-456

Mobil: +36-30/395-2545

E-mail: iratszef@iratszef.hu