Irat-Széf Kft. fő szolgáltatásai
Személyre szabott megoldások Önnek is!
Elege van abból, hogy semmit nem talál, értékes perceket fecsérel el arra, hogy a keresett információt megtalálja a rendezetlen dokumentum halmazban?
Válassza szolgáltatásainkat!
Jól felkészült, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező kollégáink elvégzik megrendelőink ügyviteli, iratkezelési rendszerének szakmai átvilágítását, melynek eredményéről írásos jelentést készítünk, és javaslatot teszünk a szükséges változtatásokra.
Cégünk vállalja megrendelői részére az iratkezelésük teljes folyamatát átfogó iratkezelési szabályzat és a kapcsolódó irattári terv aktuális jogszabályoknak megfelelő elkészítését, illetve igény szerinti aktualizálását.
Tapasztalataink alapján a szakszerűtlenül kezelt és tárolt iratanyag rendezésével jelentős időt és energiát takaríthatunk meg, és az irattárolás költségei is drasztikusan csökkenthetőek. Vállaljuk az iratanyagok megrendelőink igényei szerinti rendezését (történhet a helyszínen, illetve raktárunkba beszállítva), melynek során a gyors és egyszerű visszakereshetőséget tekintjük elsődleges szempontnak.
Azon megrendelőinknek, akik helyhiánnyal küszködnek, iratbértárolási szolgáltatást is tudunk nyújtani. Az IRAT-SZÉF Kft. jelenlegi tároló kapacitása közel 2000 m2, melyből jelenleg kb. 1800 m2 van lekötve, ami nagyságrendileg kb. 15.700 ifm irat tárolását jelenti.
Új partnereink igényét követve bevezetés előtt áll a digitális, elektronikus iratfeldolgozás, tárolás is. Elektronikus, zárt rendszerű feldolgozási módszerünk könnyen aktiválható. A módszer lényege, hogy az előválogatott iratokat nagyteljesítményű szkennerekkel rögzítjük, majd ezek ellenőrzésre és indexálásra kerülnek a végleges rögzítés előtt.
A tárolt iratokból naprakész adatot szolgáltatunk megrendelőink, valamint az illetékes hatóságok (NAV, Nyugdíjfolyósító Igazgatóság, stb.) részére. Az iratok kikérése történhet a közösen elfogadott szabályzat alapján dobozra, dossziéra és iratra vonatkozóan.
A szervezet működése során felgyülemlett iratokat a törvényben meghatározott őrzési idők lejártát követően selejtezni kell, mivel ezzel jelentős tároló hely takarítható meg, és csökkenthetőek az iratanyag tárolási, kezelési költségei.
Vállaljuk a levéltári törvény alapján a levéltárnak átadandó iratok előkészítését, levéltári dobozokba helyezését, és elkészítjük az átadás-átvételi jegyzőkönyvet, igény esetén lebonyolítjuk az átadást.
Az iratselejtezést követően vállaljuk a selejtezett iratanyagok szakszerű megsemmisítését, mely a megrendelő által jóváhagyott selejtezési jegyzőkönyv alapján történik.
Az ügyviteli tevékenységek végzéséhez jól szervezett folyamatok és eszközrendszerek szükségesek, melyek kellő szakértelem nélkül nem alakíthatóak ki hatékonyan.
Úgy érzi cégének az iratkezelésben professzionális segítségre van szüksége?
Keressen bennünket!
IRAT-SZÉF Iratmegőrző és Szolgáltató Kft.
6000 Kecskemét-Katonatelep, Viola u. 4.
Telefon: +36-76/505-456
Mobil: +36-30/395-2545
E-mail: iratszef@iratszef.hu