Adatszolgáltatásról

Adatszolgáltatásról

 

Több érdeklődést is kaptunk az irattároláshoz kapcsolódó adatszolgáltatásunkról, így most erről számolunk be részletesen.

A tárolt iratokból naprakész adatot szolgáltatunk megrendelőink, valamint az illetékes hatóságok (NAV, Nyugdíjfolyósító Igazgatóság, stb.) részére. Az iratok kikérése történhet dobozra, dossziéra és iratra vonatkozóan. Az adatszolgáltatás módja: elektronikus levél, vagy eredeti példány leszállítása saját gépjármű-állományunkkal, illetve partnereink segítségével. Kikérést jelenleg a félreértések elkerülése miatt kizárólag írásban (levél vagy e-mail) fogadunk.

 

Sürgős esetben telefonon is elfogadunk szolgáltatási igénybejelentést, melyet ebben az esetben a lehető legrövidebb időn belül írásban is meg kell erősíteni. A kikért iratokat a lehető legrövidebb időn belül, de min. 8 órán belül kiszállítjuk vagy e-mailben megküldjük.

 

Társaságunk a tárolt iratanyagot a „Az információs önrendelkezési jogról és információs szabadságról” szóló 2011. évi CXII. törvény előírásai szerint kezeli.

 

A cég mindegyik dolgozója rendelkezik titoktartási nyilatkozattal. Társaságunkat a titoktartási kötelezettség határozatlan ideig terheli.

 

Partnereink részére munkanapokon 8 órától 16 óráig állunk rendelkezésére, ez alatt fogadjuk a megkereséseket, teljesítjük az adatszolgáltatást, kiszállítást.

 

IRAT-SZÉF Iratmegőrző és Szolgáltató Kft.

6000 Kecskemét-Katonatelep, Viola u. 4.

Telefon: +36-76/505-456

Mobil: +36-30/395-2545

E-mail: iratszef@iratszef.hu