Újévi feladat: iratkezelés optimalizálása

Újévi feladat: iratkezelés optimalizálása

Itt az új év! Kezdődik a munka.

A meglehetősen váratlan élményekkel teli év zárása is rohanásba fulladt? Nem maradt idő a megfelelő iratrendezésre, –selejtezésre vagy úgy általában évek óta a rendrakásra?

Ha csak egyetlenegy céges újévi fogadalmat tart meg, akkor az legyen az iratkezelés optimalizálása vagy az irattárolás kiszervezése!

2021-ben valóban óriási szükség lesz vállalkozása versenyképességére, és hogyan tudná ezt megoldani, ha a papírok csak gyűlnek és gyűlnek, az irattároló szekrényeket pedig már nem lehet becsukni?

Ne halogassa tovább, oldja meg idén ezt a feladatot elsők között, hogy az év többi részében gondtalanul végezhesse Ön is és kollegái is a munkát! Bízzon meg minket profi iratkezeléssel, akár bértárolással együtt! Gondoskodunk a lejárt határidejű, archivált dokumentumok selejtezéséről, megsemmisítéséről és a levéltári elhelyezésről, ha arra van szükség! Rendet teszünk, hiszen átlátjuk irattömeget, ami cégénél problémát okoz.

Keresse munkatársainkat elérhetőségeinken!

 

IRAT-SZÉF

Iratmegőrző és Szolgáltató Kft.

6000 Kecskemét-Katonatelep, Viola u. 4.

Telefon: +36-76/505-456

Mobil: +36-30/395-2545

Postacím: 6001 Kecskemét, Pf.: 602.

E-mail: iratszef@iratszef.hu