Itt az új év! Kezdődik a munka.
A meglehetősen váratlan élményekkel teli év zárása is rohanásba fulladt? Nem maradt idő a megfelelő iratrendezésre, –selejtezésre vagy úgy általában évek óta a rendrakásra?
Ha csak egyetlenegy céges újévi fogadalmat tart meg, akkor az legyen az iratkezelés optimalizálása vagy az irattárolás kiszervezése!
2021-ben valóban óriási szükség lesz vállalkozása versenyképességére, és hogyan tudná ezt megoldani, ha a papírok csak gyűlnek és gyűlnek, az irattároló szekrényeket pedig már nem lehet becsukni?
Ne halogassa tovább, oldja meg idén ezt a feladatot elsők között, hogy az év többi részében gondtalanul végezhesse Ön is és kollegái is a munkát! Bízzon meg minket profi iratkezeléssel, akár bértárolással együtt! Gondoskodunk a lejárt határidejű, archivált dokumentumok selejtezéséről, megsemmisítéséről és a levéltári elhelyezésről, ha arra van szükség! Rendet teszünk, hiszen átlátjuk irattömeget, ami cégénél problémát okoz.
Keresse munkatársainkat elérhetőségeinken!
IRAT-SZÉF
Iratmegőrző és Szolgáltató Kft.
6000 Kecskemét-Katonatelep, Viola u. 4.
Telefon: +36-76/505-456
Mobil: +36-30/395-2545
Postacím: 6001 Kecskemét, Pf.: 602.
E-mail: iratszef@iratszef.hu