Karácsonyi kapkodás helyett

Minden baráti, családi, ismerősi körben tudunk mondani egy olyan embert, aki úgy esik be az ünnepekbe, hogy szinte az utolsó utáni pillanatban vásárol be, kezdi el a készülődést. (Ha nincs ilyen ismerősünk, éljünk a gyanúval, hogy mi magunk vagyunk azok. 🙂 )

Én magam érthetetlenül állok az ilyen esetek előtt: mi játszódott le ezeknek az „időben és feladatkörben elcsúszott” ismerőseinknek a fejében, életében pl. idén picit előbb van karácsony?!

Mindannyian ismerjük azt a viccet, hogy idén milyen napra is esik húsvét? 🙂

A mi javaslatunk: Készítsünk időtáblát!

Ha már belekezdünk, akkor ne csak a családi, hanem a céges tevékenységeket is vegyük sorra. Sokan belátják nagyon helyesen, hogy egyedül szinte lehetetlen sok területen egyszerre tökéletes munkát végezni. Éppen ezért a jól szervezett emberek delegálják a feladatokat. Tudják, hogy mik a kompetenciák, sőt azt is, hogy meddig ér a takarójuk, így mondhatni játszi könnyedséggel (persze megfelelő rutin megszerzése után) birkóznak meg kivitelezhetetlennek tűnő feladathalmokkal.

Mi, az Irat-Széf Kft.-nél azon dolgozunk nap, mint nap több mint 20 éve, hogy ügyfeleink iratkezelése hiba nélküli legyen, az irattározás nem csak funkcionálisan, hanem esztétikailag is kívánatos legyen, bármely szakhatóság ellenőrzése esetén a kért adatok és dokumentumok a kért idő törtrésze alatt rendelkezésre álljanak.

Mindezt mennyiért? Röviden megfogalmazva kevesebbért, mint gondolná. Összehasonlításképpen pedig elmondható, hogy a munkánk fontosságánál és hatékonyságánál nagyságrendekkel kisebb összeget kérünk ügyfeleinktől. Általában a könyvelőnél, jogi képviselőnél, belső ellenőrnél jóval kevesebb vállalási árért.

Még az év vége előtt gondoljon ránk, hogy már a jövő évre ne cipelje magával ezt a terhet.

Válassza a nyugalmat, válassza az Irat-Széf Kft.-t!